• משופץ
אימונית מסלול מזדמנת של גברים עם ז'קט אלסטי מלא עם רוכסן מלא וריצה של גדי ספורט ספורטיבית תואמים ריצה קפוצציית קפוצ'ון בגדי ספורט.
zoom_in

אימונית מסלול מזדמנת של גברים עם ז'קט אלסטי מלא עם רוכסן מלא וריצה של גדי ספורט ספורטיבית תואמים ריצה קפוצציית קפוצ'ון בגדי ספורט.

ILS 34.93

במלאי
check בחנות

100% פוליאסטר. מְיוֹבָּא. חומר שטיפת מכונות : הוא עשוי מפוליאסטר נוח שהוא נוח ונושם, עמיד מספיק ללבוש היומי שלך. וזה מאוד רך, נוח, נמתח, קל משקל ומתאים לעור שלך. ז'קט Mens Slim Fit גוף מלא חליפת אימון גברים תלבושות נשף גברים גברים דקים מתאימים גברים לבוקרים תלבושת 3 חלקים חליפה לגברים דקים כושר לגברים לגברים כפתור טוקסידו סט ז'קט פשתן צעיר לה גברים. סגנון עיצוב : בד אלסטי שהוא רך וקל משקל לשמור על האושר שלך לנצח, מסוגננים ואופנה הופכים אותך לאטרקטיבי יותר בחליפה הזו יש שרוול ארוך, צוואר, סגנון סקסי, צבע אחיד ומכנסיים ארוכים שמביאים לך חיים נוחים. מכנסי הרמה, בגדי פעיל מרקמים; טייץ עיצוב, גברים לובשים חליפות עסקיות של מעיל בגדים חליפות צמר דקיקות לגברים חליפת טוקסידו גברים שני חליפות חליפות גברים ז'קט כומר לגברים חליפת ז'קט חורף חליפה לגברים משקל קל משקל 36 חליפת חליפת מלצר. פונקציה : נהדר ללבוש מקורה או חוץ דלתות, תאריך, חופשה, להסתובב, לתת לך אופנה ואושר. זה עשוי מחומרים באיכות גבוהה, עמיד מספיק ללבושך היומיומי הוא מספק נוחות קלת משקל יחד עם יכולות ספיגת זיעה ויכולות פיתול. צמרות ומכנסיים של אימון יוגה מעוצבים עם חליפה לעיל מתנצרים לבנים לבנים 3 חליפות חליפות חליפות טוקס חליפות טוקסידו עם חליפה רשמית של דש לגברים שמתאימים לחליפות דקיקות דלי חליפה לחליפה לגברים עם טוקסידו קליל. סצינות רלוונטיות : חוף, מזדמן, ללבוש יומיומי, בית, מסיבה, מועדון, נסיעות, טיולים רגליים. מתאים ליוגה, פעילות גופנית, כושר, ריצה, כל סוג של אימון, או שימוש יומיומי, יציאה, מסיבות, עבודה ולבישה מזדמנת סוויטות חליפות קלאסיות עבור חליפות כושר דקיקות לגברים לגברים לבוש לגברים לגברים תלבושות טוקסידו חליפת היפ הופ שלוש סוויטות חליפת חתיכות גברים גברים מתאימים לטוקסידו ברוקד גדול וגבוה. גודל : גודל החבילה שונה, אתה יכול לבחור את הגודל המתאים בתרשים הגודל והגודל שלנו הוא חליפות גודל אסייתיות לגברים קלאסי מתאים לחליפה חליפה קבוע גברים בגדירים גברים גברים. גברים פורמליים תלבושת תלבושת גברים תלבושות תלבושות שרוולים ארוכים מוצקים o חליפת צוואר חליפות גברים חליפות צמר : נשים נושאות : מדי יום, קז'ואל פטרן סוג : סגנון סוליסטי : אורך מזדמנים : שרוול ארוך : תוכן חורף : 1 צמרות מחשב , מכנסיים קצרים של 1 pc.

גם אתה עשוי לאהוב..