• משופץ
לילה אור מקרן עבור רכב כוכב מקרן לילה אור לילה גלקסי אור מקרן כוכבים מנורת כוכב לילה הוביל בהיר אדום עבור בית גג רכב דקור.
zoom_in

לילה אור מקרן עבור רכב כוכב מקרן לילה אור לילה גלקסי אור מקרן כוכבים מנורת כוכב לילה הוביל בהיר אדום עבור בית גג רכב דקור.

ILS 1.00

במלאי
check בחנות

מרובה מצבי הקרנה : אתה רק צריך להפעיל את מקרן אור ראש כדי מתג שונה הקרנת דפוסים. אין צורך להתקין : פשוט חבר את אור האווירה הוביל לכל יציאת יו אס בי, לקבל לילה כוכב גלקסי רומנטי. אידיאלי מתנה : לקבל רומנטי גלקסי כוכב הלילה, להוסיף אווירה רומנטית שלך תאריך או מפלגה, יכול גם לשמש כמתנה מיוחדת לחברים שלך או ילדים. גודל קטן וקל משקל : את אלומיניום סגסוגת מתקפל קישוריות קו מאפשר לך לקפל ולעבור אותו לכל זווית וצורה כמו שאתה צריך. נרחב שימוש : זה שמי זרועי הכוכבים יכול לשמש כמו חדר קישוט, רכב קישוט ומסיבה קישוט. תיאור שמי זרועי הכוכבים אווירת אור, אתה רק צריך ממשק יו אס בי, אין צורך להתקין, אז אתה מקבל רומנטי ליל כוכבים. אידיאלי לבית, שלט רחוק, נסיעות, שינה או מסיבות. את לילה אור עם יו אס בי תקע שיכול להיות כוח מבנקים כוח, פנים מכונית, מחשבים וכל תקע עם יו אס בי. תכונות לילה אור מקרן-צבע : שחור. - חומר : סגסוגת אלומיניום-גודל : 21.8 על 1.4 על 1.4 סנטימטר/8.58 על 0.55 על 0.55 אינץ'. אור צבע : אדום. טמפרטורת הפעלה : -40~85 * שירות חיים : 50,000 שעות כאשר אתה ללבוש אנטי-כחול אור קוצר ראייה משקפיים, אתה לא לראות את צבע של אור, אתה צריך לקחת את משקפיים כדי לראות. האור הכחול הוא לא ברור בסביבה בהירה, בבקשה להשתמש בו בסביבה חשוכה כדי להשיג את אפקט השימוש הטוב ביותר. מושפע צבע רקע, האור עשוי להופיע כחול או סגול תחת רקע שונה. חבילה כולל 1 * לילה אור מקרן.

גם אתה עשוי לאהוב..